♥عشقه من تنهایی♥

♥عشقه من تنهایی♥

         خسته ام؛

خسته تر از آنی که خیانت کنم

          تنهایم؛

تنها تر از آنی که عاشق شوم



نظرات شما عزیزان:

javad
ساعت0:12---30 مهر 1392
سلام دادا خوبی؟
وبلاگت خیلی قشنگه
به ماهم سر بزن دمت گرم
مواظب خودت باش
بای


فاطمه
ساعت0:48---7 شهريور 1392
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه
ممنون
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم


Sweet Girl
ساعت1:11---6 شهريور 1392
قهوه ي تلخ عشق را

شکر مي ريزيم

من هم مي زنم

تو هم مي زني

ناگهان تقدير …

همه چيز را …

بر هم مي زند


نسترن سپید
ساعت11:11---5 شهريور 1392
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.همه چیزش خوبه!خوشحال میشم به من هم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392 ] [ 18:54 ] [ aref ] [ ]

درباره وبلاگ

امیدوارم که خوشتون بیاد.فقط نـــــظــــــــر فراموش نشه
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوست تنهایی و آدرس bestfriendalone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
مرداد 1392
Best Friend Alone
امکانات وب



چت روم